Doprava a platba

 

DOPRAVA

Veškeré zboží máme skladem, a to nám umožňuje předat váš balík dopravci ještě v den objednávky nebo ihned následující den, abyste se z něj mohli těšit co nejdříve. V pracovní dny dostanete objednané zboží obvykle do 2 pracovních dnů. Víkendové objednávky vyřizujeme v pondělí. Zboží, které objednáte v den státního svátku, posíláme následující pracovní den. 

 

Jak můžete obdržet své zboží?

Česká pošta – balík do ruky

Doručení balíku z ruky do ruky na jakoukoliv adresu v České republice.

Poté, co předáme zboží České poště, dostanete od nás e-mail, že váš balík je na cestě k vám. Zároveň od nás obdržíte informaci o podacím čísle balíku, které slouží pro sledování zásilky. Kde se vaše zboží nachází, si můžete ověřit v online systému České pošty zde.  

Před doručením balíku vám Česká pošta zašle SMS nebo e-mail s předpokládaným termínem doručení.   

Ve všední dny doručuje Česká pošta mezi 8:00 – 16:00 hod., ve vybraných lokalitách až do večerních hodin v rozmezí 14:00 – 19:00 hod., v Praze od 14:00 – 20:00 hod.

Pokud vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, balík uloží na nejbližší ukládací poště. Informaci o uložení a možnostech vyzvednutí balíku obdržíte rovněž prostřednictvím SMS nebo e-mailu. Výzvu k vyzvednutí zásilky najdete ve své poštovní schránce.  Úložní doba balíku na poště je 7 kalendářních dnů.

Česká pošta – balík na poštu

Jednoduše si vyberte, na kterou poštu v České republice chcete balík doručit. Nemusíte být v určitý čas na určitém místě – balík si vyzvednete na zvolené poště, a kdy se to hodí vám. Ideální služba pro ty, kteří si nikdy nejsou jistí, kde vlastně budou.

Jakmile předáme zásilku České poště, dostanete od nás e-mail, že váš balík je na cestě k vám. Zároveň od nás obdržíte informaci o podacím čísle balíku, které slouží pro sledování zásilky. Kde se vaše zboží nachází, si můžete ověřit v online systému České pošty zde.

O možnostech vyzvednutí vás Česká pošta bude informovat prostřednictvím SMS nebo emailem v okamžiku uložení balíku na poště. Balík si můžete vyzvednout po dobu 7 kalendářních dnů podle otevírací doby zvolené pobočky České pošty.  

 

 

Zásilkovna.cz – osobní odběr výdejní místa Z-Point

Osobní odběr prostřednictvím výdejních míst Z-Point v síti Zásilkovna za výrazně nižší cenu poštovného na více než 300 místech po celé České Republice.

V objednávkovém formuláři zvolíte možnost doručení Zásilkovna – Z-Point, kde se vám následně rozbalí seznam výdejních míst. Jednoduše si vyberete místo, které vám nejvíce vyhovuje, a kde si chcete zásilku vyzvednout. Po předání zásilky dopravci vám pošleme e-mail, že váš balík je na cestě k vám. Zároveň od nás obdržíte informaci o trasovacím kódu balíku, který slouží pro sledování zásilky. Kde se vaše zboží nachází, si můžete ověřit v online systému Zásilkovna.cz zde v horní části menu na úvodní stránce, záložka "Sledování zásilky". 

Zároveň od Zásilkovna.cz obdržíte automatický e-mail se všemi informacemi o dodání zásilky včetně linku na podrobný trasovací kód a kontakty na telefonický zákaznický servis. Ve chvíli, kdy je zásilka připravena k vyzvednutí na vámi zvoleném výdejním místě, obdržíte automatický e-mail a SMS s číslem objednávky a heslem, pod kterým si zásilku vyzvednete. Zásilky jsou na výdejním místě uloženy po dobu 7 kalendářních dní. Pokud si zásilku do 4 dnů od uložení nevyzvednete, služba Zásilkovna.cz vám zašle informativní e-mail. Na výdejních místech lze platit dobírky pouze v hotovosti.     

Výhody služby Zásilkovna – Z-Point:

  • Zboží si můžete prohlédnout přímo na výdejním místě
  • Na mnoha výdejních místech si můžete zboží vyzkoušet = zkušební kabinky
  • Na výdejním místě můžete zboží vrátit s reklamací (cenu zboží vrací náš e-shop move-it, nikoliv Zásilkovna.cz)

 

 

Osobní převzetí

Osobní převzetí zboží můžete zvolit v objednávkovém formuláři. Po obdržení objednávky vás budeme kontaktovat telefonicky, SMS nebo e-mailem, abychom se s vámi dohodli na konkrétním čase vyzvednutí. Případně pokud jste z České Lípy a blízkého okolí, zásilku rádi přivezeme na vámi určenou adresu.   

Adresa pro vyzvednutí zboží:  

Move-it

U Šporky 31

470 01 Česká Lípa – Dolní Libchava

 

Doručování na Slovensko

Informujte se prosím telefonicky +420 723 185 552 nebo e-mailem na info@move-it.cz o možnostech doručení zboží na Slovensko.

 

Ceny dopravy:

Doprava_ceny7_20160906

Při objednávce nad 900 Kč dopravu neplatíte.

 

 

MOŽNOSTI PLATBY ZA ZBOŽÍ

V současné době můžete zboží zaplatit níže uvedenými způsoby. Možnosti plateb budeme postupně rozšiřovat tak, abyste měli co největší komfort při objednávání zboží.

 

PLATBA PŘI PŘEVZETÍ ZBOŽÍ

Podle způsobu doručení si můžete vybrat mezi platbou v hotovosti, v hotovosti na dobírku nebo platbou platební kartou na dobírku.

Hotově na dobírku

Česká pošta – Balík do ruky: zboží zaplatíte při převzetí zboží přímo doručovateli nebo při vyzvednutí na poštovní přepážce (pokud bude zásilka uložena na poště).

Česká pošta – Balík na poštu: zboží zaplatíte přímo na poštovní přepážce při vyzvednutí balíku.

 

Zásilkovna.cz – osobní odběr: zboží zaplatíte v hotovosti přímo na výdejním místě při převzetí zásilky.

 

Hotově

Při osobním vyzvednutí v sídle provozovny.

 

 

PŘEVODEM NA ÚČET

Zboží můžete zaplatit bankovním převodem. Na základě objednávky vám přijde e-mail s fakturou a údaji pro úhradu částky. Ihned, jak od vás obdržíme platbu na bankovním účtu, odešleme vám balík se zbožím. V případě, že jste zvolili osobní odběr, pošleme vám e-mail s výzvou k vyzvednutí zboží, a to ihned po té, kdy částku obdržíme na bankovním účtu. Při převzetí zboží již žádnou částku neplatíte. 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.