Jak mohu vrátit nebo reklamovat zboží

 

Nesplnilo zboží vaše očekávání?

Zboží můžete do 14 dnů od doručení vrátit zdarma a bez udání důvodu. Prosíme vás o to, aby zboží, které vracíte, bylo nenošené, s visačkou a v původním obalu.

Jak mám postupovat při vrácení zboží?

Snažíme se vám poskytnout maximální komfort a vše zjednodušit, proto k vrácení zboží můžete využít tento formulář. Formulář pro vrácení zboží jste také dostali přiložený v zásilce. Vyplněný formulář nám můžete zaslat poštou společně se zbožím, které vracíte nebo elektronicky na e-mail reklamace@move-it.cz. Pokud vám náš formulář nevyhovuje, nevadí, místo něj použijte vaše vlastní odstoupení od smlouvy. Nepoužité zboží se všemi visačkami nám pošlete zpět na adresu:

 

move-it

reklamační oddělení

U Šporky 31

470 01 Česká Lípa

 

Kdy a jak mám své peníze očekávat zpátky?

Částku vám vrátíme nejpozději do 7 pracovních dní ode dne, kdy obdržíme zboží a vy od nás dostanete potvrzení o jeho přijetí. Částka vám přijde bankovním převodem, který preferujeme nebo poštovní poukázkou, podle způsobu, který jste si zvolili ve formuláři či v odstoupení od smlouvy. Přijetí zboží potvrzujeme ihned, kdy ho dostaneme zpět. Podací lístek od zásilky si uschovejte do doby, než vám od nás přijde potvrzení o přijetí balíčku.

 

Reklamace

I když jste o zboží dobře pečovali, není s ním něco v pořádku? I u velmi kvalitního zboží se to může stát. S reklamací neváhejte, a co nejdříve se s námi spojte, abychom mohli reklamaci vyřešit co nejrychleji.

Jak mám postupovat při reklamaci zboží?

  • Použijte reklamační formulář, který je možné stáhnout a vytisknout, nebo sepište důvod reklamace a zašlete buď e-mailem na reklamace@move-it.cz nebo vložte do balíčku. Nezapomeňte prosím uvést číslo faktury a kontakt, na kterém se s vámi budeme moci spojit ohledně vyřízení reklamace.  
  • Reklamaci s vámi sepíšeme také telefonicky na čísle +420 723 185 552.
  • Následně zašlete zboží doporučeně na adresu:

move-it

reklamační oddělení

U Šporky 31

470 01 Česká Lípa

  • Dáme vám vědět obratem, jakmile se nám zboží vrátí a zašleme vám potvrzení o přijetí reklamace. Podací lístek od zásilky si uschovejte do doby, než vám od nás přijde potvrzení o přijetí balíčku/reklamace.  
  • Na vyřízení reklamace máme ze zákona lhůtu 30 dní, ale reklamace vyřizujeme obvykle daleko rychleji. Jakmile bude reklamace vyřízena, dostanete od nás vyrozumění o vyřízení reklamace.  
  • V případě uznání reklamace vám částku vrátíme nejpozději do 7 pracovních dní ode dne vyrozumění o vyřízení reklamace. Částka vám přijde bankovním převodem, který preferujeme nebo poštovní poukázkou, podle způsobu, který jste si zvolili. Pokud je zboží skladem, je možná také jeho výměna do 7 pracovních dní ode dne vyrozumění o vyřízení reklamace.  

 

Poštovné v případě vrácení/reklamace zboží

Poštovné, které zaplatil zákazník za doručení zboží, vracíme společně s částkou za zboží. Poštovné za odeslání zboží zpět k nám hradí zákazník.  

 

V případě jakýchkoliv nejasností nebo dotazů se nás neváhejte zeptat +420 723 185 552 nebo e-mail reklamace@move-it.cz

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.