ADIDAS

Stránky výrobce: ADIDAS
 

 

Adidas_logo_1

 

PROFIL

V adidas láska pro sport řídí, kdo jsou a co dělají. Každý den.

Značky adidas skupiny se vzájemně doplňují unikátním způsobem tak, aby pomohli sportovcům dosahovat lepších výsledků, hrát lépe, cítit se lépe. Adidas výrobky lámou rekordy, nastavují trendy, tvoří historii. Každý den. Všude na světě.

Nejde jen o rychlejší boty a módní trendy. Stejně jako bota je více než polstrování a pěna, je pro adidas více než jen produkt. Vše, co dělá, je spojeno s jednou jednoduchou myšlenkou: snažit se pomoci, aby sportovec podal ten nejlepší výkon. Váš úspěch jejich cílem. Vaše porážka je podněcuje k tomu být lepší.

Značky adidas se vzájemně doplňují jako schopnosti mimořádně nadaného desetibojaře.

Láska ke značce adidas je založena na mimořádném nadšení zaměstnanců pro sportovní životní styl. Díky nadšení, odhodlání a týmovému duchu, společnost neustále inovuje a vytváří nová měřítka ve všem, co dělá. Tvorba sportovního zboží je více než jen práce. Je to impuls, postoj, který je v jejich srdcím. To adidas pohání.

Snaží se být světovým lídrem v oboru sportovních potřeb se svými značkami postavenými na nadšení pro sport a sportovní životní styl!

 

ADIDAS GROUP NA PRVNÍ POHLED

Zaměstnává více než 50.700 lidí ve více než 160 zemích, vyrábí více než 650 miliónů kusů výrobků každý rok a generuje tržby ve výši 14,5 miliard € (všechny údaje se vztahují k roku 2013). Pouze z čísel se může zdát, že skupina je poměrně složitá organizace. To je pravda. Nicméně i přesto udržuje věci jednoduché, štíhlé a rychlé. Tento přístup umožňuje sdělit, o čem adidas je.

 

MULTI-STRATEGIE ZNAČKY

Zasloužíte si mít na výběr. V adidas věří, že nikdo by neměl být posuzován jen podle jednoho aspektu nebo talentu. Bez ohledu na to, zda jste sportovec, který hledá nejlepší vybavení nebo módní nadšenec hledající další trend, nebo obojí – adidas s vámi chce vytvářet dlouhotrvající vztah. Strategie více značek to umožňuje, chopit se příležitostí z několika pohledů, jak masovostí, tak vyplněním mezer na trhu, vždy poskytuje odlišné a náležité produkty. Tímto způsobem si značky adidas zachovávají jejich jedinečnou identitu.

 

STRUKTURA ZNAČKY

brand_architecture_4.jpg__686x0_q85_crop-smart 

 

ZÁSADY PŘIPOMÍNAJÍ, CO JE DŮLEŽITÉ

Výkon vyzývá k soustředěnosti a obětavosti. To je důvod, proč v adidas stanovili hlavní zásady, aby stále zůstali na správné cestě. Připomínají jim, co je důležité.

adidas_zásady_5 

Závazek trvale posilovat adidas značky a produkty pro zlepšení pozice na trhu.

adidas_zásady_1 

Orientace na spotřebitele, neustále zlepšovat kvalitu, vzhled, image a pocit z výrobků a organizačních struktur k dosažení a zvýšení očekávání spotřebitelů a poskytnout spotřebitelům tu nejvyšší hodnotu.

 adidas_zásady_2

Být lídrem v inovacích a designu, který se snaží pomáhat sportovcům všech úrovní dosáhnout špičkový výkon s každým produktem, který adidas přináší na trh.

 adidas_zásady_3

Cílem je trvale poskytovat vynikající finanční výsledky.

adidas_zásady_4 

Být globální organizací, která je sociálně zodpovědná a šetrná k životnímu prostředí, která zahrnuje kreativitu a rozmanitost, a je finančně prospěšná pro své zaměstnance a akcionáře.

 

Žádné produkty od výrobce ADIDAS nebyly nalezeny....

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.